nedjelja, 2. siječnja 2011.

TO-DO LIST part2


Novogodišnje odluke, želje, wish list i sve što ide uz to. Neke su realne, a neke vjerojatno nisam u još mogućnosti ispuniti, ali, eto, pišem za sebe za jednog dana. :D

The TO-DO "New Year" list:

- položiti jedan veliki ispit i mali iz prošle godine sad u zimskim rokovima koji su sve bliže
(sad slijedi intezivno učenje, instrukcije, neispavane noći, sveopće ljudsko davljenje, napadaji panike, živciranje i moljkanje Višim Silama da prođem, sve za Veliki Ispit)
- položiti ovogodišne kolokvije i ispite
(cilj svakog studenta, no koliko je uspiješan...)
- proći sa sveukupnim prosjekom 5
(a jesam nešto skromna... :)
- smršaviti par kila (cca 8-10kg) ili stanjiti nekoliko cm
(padam u depresiju kad ne mogu obući prošlogodišnje / pretprošlogodišnje zimske hlače po x put, ipak, godina ima 12 mjeseci i stignem po svaki mjesec skinuti kilu-dvije)
- naći neku vježbu... hm, ipak ću početi s pilatesom
(ne želim biti sama kost i koža, i osim toga, trebam nekako ući u formu ako želim bez većih kompleksa i posljedica prijeći na borilačke vještine koji su moja tiha ljubav. da, volim mlatiti fajere. )
- vježbom pobošljati svoj glas, posebno boju glasa
(bez obzira što mi govore da super govorim za gluhu osobu (oni s iskustvama s gluhima), svejedno ima ljudi koji me ne razumiju koliko god se trudila... a voljela bih javno održati seminare, diplomski, raditi s ljudima...)
- bojkotirati McDrek
(2010. je moja godina najčešćih posjeta u McDonald ikad. klaune, sjaši mi se s vrata.)
- pozdraviti se s kineskim restoranima, a općenito i s restoranima
(moj želudac je dao crveni karton masnoj i teškoj hrani, a crijeva umacima. no, moj Lisek hvali patku s palačinkama kao da je od zlata, pa ću joj pružiti priliku da ju kušam.)
- naučiti napraviti sushi
(još uvijek nisam, a bilo bi vrijeme! tko ide posjetiti istočnu Aziju, molila bih da mi donese el. kuhalo za rižu kao suvernir, hvala)
- češće prakticirati čajeve i tamnu čokoladu
(za tamnu čokoladu (min. 70% kakaa) je kriv Lisek na dijeti, a za čajeve s posebnom pripremom (tj. koje nisu na filtar vrećici i za koje se mora paziti temp. H2O i vrijeme čaja u H2O) je kriva seka koja je krenula putevima zdravog života; bome vrijedi narodna "s kim se družiš, takav si i ti")
- imati jednog dana set japanske čajanke
(zaljubila sam se u nešto tako jednostavno, tako praktično i tako prelijepo)
- kupiti perlicu suđa
(trebala sam sad na prošlogodišnji Božić, no zbog okolnosti, vlastitog i maminom neznanja, neplaniranosti i nedostatka viška novca nismo kupili... treba naći majstora, vodo-majstora, vudu-majstora, nosi-mi-mašinu-majstora i -inih majstora... )
- kupiti fotić
(da mogu birati, kupila bih Canon EOS 500D ili 550D, ali nemam 6k kn ni posao, pa ideja pada na Canon S90 ili SX20 čim skupim love, no o tom potom... a kad mi dođe u ruke, nema vam spasa, blog će bit krcat slikama >:D )
- ići u HNK na komični balet ukoliko postoji u programu
(to što sam gluha, ne znači da ne mogu uživati u predstavi :) volim ja ples i predstave, a kad bi barem kazališta imala titlove... nitko sretniji do mene)
- ove godine pratiti sezonu biljaka i raditi zimnice, pekmeze, sokove...
(već par godina propuštam sezone zbog ispita i sličnih situacija, a jako bih voljela naučiti i tako osigurati ih kao budući božićni/rođendanski poklon kao što bi i s kolačima)
- naći posao s kojim bi mogla uskladiti s faxom
(nisam jedina, znam. a kombinacija faxa i posla... dear god.)
- ne propustiti Fotomaraton (u 9.mj)
(nadam se da ću tad imati novi fotić :)
- opet se prijaviti na volontiranje Noć Biologije (u 2./3.mj)
(toplo preporučujem svim ljudima da dođu na to eduktivno i zanimljivo čudo, pogledajte biologiju u zgodnom svjetlu, dostupno djeci i odraslima)
- nabaviti mačku za kućnog ljubimca
(pogledati pod To-do list part1)
- naučiti rolati ili klizati
(ako svako dijete to zna, bilo bi vrijeme da i ja naučim :)
- tečajevi ronjenja, šivanja, masaže, šminkanja, kuhanja japanske hrane...
(želim ići na mnoge tečajeve i naučiti štosta, no vidjet ćemo koliko je ostvarivo :)
- imati svoj stan ili živjeti s Lisekom
(osamostaljenje, to je nešto što stvarno želim)
- skakati s aviona s pardobranom
(ne šalim se :D)
- putovati
(vi mi recite kuda :)
- mir u svijetu
(evo, da završavam ovaj post k'o neka Missica)

...i mnogo toga :3

No, od malih koraka se sve počinje, zar ne? :)

2 komentara:

  1. uf pridruzujem se u ovome za polaganje ispita, mrsavljenju i prisustvovanju fotomaratonu :) a i na putovanja se ne bi bunila, doduse sumnjam da ce se to dogodit ove godine zbog obaveza i nedostatka love :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam prošle godine i to na drugoj polovici godine počela tek putovati, čak i prvi put u inozemstvo s napokon nabavljenom putovnicom. :D Bila sam sretna ko malo dijete. :D Kako će sad stvari krenuti, živjeli bili pa vidjeli. U tu listu sam utrpala sve što želim ili imam namjeru, koliko god bile (ne)realne s obzirom na finacijsko/vremensko/psihičko stanje. :DDD Ak ništ drugo, bar je zabavno prisjetiti se. :)

    OdgovoriIzbriši