nedjelja, 10. srpnja 2011.

Gotovo je, napokon je gotovo!


Gotova s ispitima. Do 9mj. To je bitno, sad odmor odmor i odmor. ALI... veliko ALI, joj kako to volim. -__-

Paradoks je u tome što nakon što završih zadnji ispit, idući dan se probudim s misli tipa "JOJ! MORAM UČITI, SLJEDEĆI ISPIT JE U PON, AAAAA!" i onda shvatim da nemam što učiti do 9mj. Strašno. :D Intezivno učenje u mjesec-dva ljudima ispere mozak. :D Totaly brainwashed. Suprotno tome, kad imam puno toga za učiti, kreativna sam beskonačno i imam milijun ideja... *sigh*

Nego, htjela bih vam pokazati male novosti, ali meni bitne:

Nevinoizgledajuće cvike nazvane Naočale za seks.


Smeđe-žuto obojene naočale koje odišu kreativnošću i sekspilnošću. Nazvane Medeni mjesec.

Prva ljepotica je dobila takvo ime jer su me pitale frendice šta će mi dvije i onda same pokomentirale da su jedne za svaki dan, a druge za seks. Napominjem da se te prijateljice ne znaju i nisu ni na koji način povezani, a izvalile su točno istu foru, za nepovjerovati.

A ova druga, tek tako ju nazvah jer mislim da zaslužuje ipak neko lijepo ime i da ostane u rangu s prvom. :3 Nyan~

Zašto dva, pitate me? Pa... Eto, nisam se mogla odlučiti. Glup odgovor, znam, ali nakon produžeg vremena tražeći The Naočale, ove sam našla totalno slučajno u West Gateu i to u vrijeme kad je bio popust, a da za to nisam ni znala. Došli ja i Lisek na sushi (Asian World, i love that so much!) i vidimo, prošlo je 21h i još rade. Ajd, da vidimo što se nudi i tu sam našla dvije male ljubavi koje izmjenujem po volji i po raspoloženju. Ako jedne zaboravim ili ako bude oštećena, bar ću imat rezervu spremljenu. :)

Pošto sad imam više vremena na raspolaganju, bar ću imati vremena usredočit se na sebe. Počevši od čupanja obrva. XD I mali korak je veliki korak, molim lijepo!

Nokti su mi toliko savršeni i zaobljeni da je mama pomislila da imam pravu francusku manikuru, a imala sam samo bezbojni lak. Zanemarimo to što su mi granice rasta nokta nepravilne što je posljedica griženja noktiju uz djetinstva. Bolje da sam ikad prestala nego nikad. Right?

Prvih tjedan-dva ću se boriti s velikom nemani, a to je... *bubnjevi u pozadini* ... moja vlastita soba u neredu! Treba sve dovesti u red, početi ljetno čišćenje ormara, izbaciti papire i nepotrebne stvari (a imam ih oho-ho) van, a nešto od tog učinit korisnim.

Da ne pričam o nakupljenim kilama koje su se istaložile svuda po meni dok sam jela i učila, jela i učila, jela i učila. DOSTA VIŠE. Digni guzicu i van u život.

Ukratko, puno posla i planova. Ali, nekako sumnjam da će sve ostvariti. :P No, krajem 7 mj, ja gibam ravno na more. :) Totalni odmor! *loveee*

Kakvi su vaši planovi za ljeto? :D

2 komentara:

  1. aaa ja imam jos ispite..:P mi ne završimo sa školo ni na ljeto:) imam party with books još dva mjeseca:((((... Šta ti studiraš?:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Biologiju. :D Ja ću do 8mj odmarat i onda ćemo knjige i ja biti ljubavni par. :))) Da bi se dobro učilo, treba i dobro odmoriti! ;)

    OdgovoriIzbriši